جستوجو پیشرفته
مرور
پروتکل Z3950
فیلتر
منطق فازی
مقدار
فیلتر
شرط
منطق فازی
مقدار
فیلتر
شرط
منطق فازی
مقدار
فیلتر
شرط
منطق فازی
مقدار
فیلتر
شرط
منطق فازی
مقدار
جستوجو
نام نوع موجودیت
انتخاب کنید
منابع
مستندات
عبارت جستجو شده
فیلتر بر اساس ویژگی ها
نوع موجودیت
وضعیت مستند
مرور
مجموعه مبدا
فیلتر
عبارت جستجو
فیلتر
شرط
مقدار
فیلتر
شرط
مقدار
فیلتر
شرط
مقدار
فیلتر
شرط
مقدار
جستجو
خانه
FA
Persian
English
Arabic
ورود
یا
ثبت نام
ورود به سیستم
FA
Persian
English
Arabic
ورود
یا
ثبت نام
ورود به سیستم
FA
Persian
English
Arabic
ورود
یا
ثبت نام
ورود به سیستم
خانه
جستجو کردن
کتابخانه شخصی
امانت گرفته
ميزكار
یادداشت
FA
Persian
English
Arabic
انتخاب
همه
منابع
مستندات
همه
پدیدآورنده
وبلاگ
هیچ پست وبلاگ یافت نشد که با معیارهای شما مطابقت داشته باشد.
جست و جو در کی دی آر
نمایش به صورت متنی
نمایش به صورت گراف
یادگیری، راهی به سوی پر کردن شکاف دیجیتالی با تاکید بر تجربهی سه کشور سوئد، ژاپن و انگلستان
نام موجودیت نمود:
شیء/ اثر
نوع موجودیت:
کتاب
زبان اثر:
فارسی
فارسی
پدیدآورنده:
برومر، وينسنت، 1932 - م.
سرکار آراني، محمدرضا، 1344 -
درباره (موضوع):
دعاهاي مسيحي
،
ايمان (مسيحيت)
،
فاصله ديجيتالي--کشورهاي در حال رشد
،
تکنولوژي اطلاعات--کشورهاي در حال رشد
،
تکنولوژي اطلاعات--سوئد
،
تکنولوژي اطلاعات--ژاپن
،
تکنولوژي اطلاعات--انگلستان
،
همکار:
بحراني، اشکان، 1363 -
(مترجم)
رهبري، مسعود 1359 -
(مترجم)
ايران. وزارت آموزش و پرورش. موسسه فرهنگي منادي تربيت
نام:
یادگیری، راهی به سوی پر کردن شکاف دیجیتالی با تاکید بر تجربهی سه کشور سوئد، ژاپن و انگلستان
نمود/ نمونه ها
همکاران