logo
searchboxbanner
لوگو
Share ابزارها
نمایش به صورت متنی
graphنمایش به صورت گراف
Playlist add اضافه کردن به لیست
Print پرینت
Email ایمیل

مدیریت بازاریابی: جهت گیری کلان، کمپین بازاریابی، بازار گزینی

نام موجودیت نمود:

 نمود

نوع موجودیت:

 کتاب

  • اندازه:
  • جيبي (قطع) 
  • نام:
  • مديريت بازاريابي: جهت گيري کلان، کمپين بازاريابي، بازار گزيني
  • تاریخ انتشار:
  • ۱۳۹۰
  • تعداد صفحات:
  • ‎۱۳۲ص.: مصور(بخشي رنگي)، جدول، نمودار
  • جایگاه (فروست):
  • مجموعه کتابهاي همراه مديران
  • توصیف:
  • عنوان اصلي : Understanding marketing : Expert solutions to everyday challenges,c2010br
    عنوان ديگر: مديريت بازاريابي: راه‌حل‌هاي حرفه‌اي براي چالش‌هاي روزانهbr
  • نام (عنوان) گوناگون:
  • مديريت بازاريابي: راه‌حل‌هاي حرفه‌اي براي چالش‌هاي روزانه
    راه‌حل‌هاي حرفه‌اي براي چالش‌هاي روزانه
  • قالب (کتاب):
  • کتاب
0
مشاهده نمود/ نمونه
لينك مستقيم به ناشر دانلود مستقيم جزييات كتاب شناختی يافت نسخه فيزيكی
يافت نسخه فيزيكی
similar

همکاران