logo
searchboxbanner
لوگو
Share ابزارها
نمایش به صورت متنی
graphنمایش به صورت گراف
Playlist add اضافه کردن به لیست
Print پرینت
Email ایمیل

اخلاق حرفه‌ای و کاربردی رسانه‌ها در جمهوری اسلامی ایران: مفاهیم و مصادیق

نام موجودیت نمود:

 نمود

نوع موجودیت:

 کتاب

  • اندازه:
  • وزيري (قطع) 
    وزيري (قطع) 
  • نام:
  • اخلاق رسانه در دنياي واقعي درون صنايع پخش و سرگرمي
    اخلاق حرفه‌اي و کاربردي رسانه‌ها در جمهوري اسلامي ايران: مفاهيم و مصاديق
  • تاریخ انتشار:
  • ۱۳۹۷
    ۱۳۹۷
  • تعداد صفحات:
  • ‎۵۷۰ ص.: مصور، جدول، عکس
    ‎۲۴۰ص.: جدول، نمودار
  • توصیف:
  • به مناسبت برگزاري اولين همايش علمي پژوهشي اخلاق و رسانه.br
    عنوان اصلي:2017,.Real-world media ethics : Inside the broadcast and entertainment industries,2nd ed .br
    کتابنامه .br
    کتاب حاضر ويژه برگزاري اولين همايش علمي پژوهشي اخلاق و رسانه منتشر شده است.br
    کتابنامه : ص. ۲۳۱ - ‎۲۴۰؛ همچنين به صورت زيرنويسbr
  • شابک:
  • ۹۷۸-۹۶۴-۵۱۴-۴۱۷-۱ (شابک نمود) 
    ۹۷۸-۶۰۰-۴۵۲-۱۵۴-۳ (شابک نمود) 
  • قالب (کتاب):
  • کتاب
  • شابك:
  • 978-600-452-154-3
0
مشاهده نمود/ نمونه
لينك مستقيم به ناشر دانلود مستقيم جزييات كتاب شناختی يافت نسخه فيزيكی
يافت نسخه فيزيكی
similar

همکاران